20 aprilie 2016

Trepte spre desavarsire la Comana

Te culegi din Bucuresti si te reculegi intre iarba si cer, cer cu curcubeu...
















...ajungi la Comana cu mlastinile ei tacute, 


te indrepti spre alta liniste, manastirea-cetate; si ploaia de vara trece iute lasandu-ti niste combinatii de culori pe care nu te mai saturi privindu-le
















Toate in jur parca-s facute sa te incante si sa vrei numaidecat sa le fotografiezi...

















Urci trepte. Nu numai la propriu.


 etichete: foto, drumuri, foto-reporterul lu' peste prajit, Nulf, verde, albastru, Miercurea fara cuvinte


5 comentarii:

  1. O altă abordare a Comanei. Mulțumesc pentru răspunsul la provocarea de azi, MiculePrinț.
    Happ WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu, mi-au placut fotografiile tale de la Comana; si mi-am amintit ca am facut si eu odata, unele, asa ca le-am cautat si le-am postat

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase fotografiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa legatura intre un curcubeu ceresc si o scara spre curcubeul din noi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Locuri minunate !
    Omul ,intre cer si pamant...

    RăspundețiȘtergere

Hai, curaj!